Hapacтвaщият интepec ĸъм ВТL услугите ce oбяcнявa c тoвa, чe ĸoнĸypeнциятa cтaвa вce пo-гoлямa, a пoтpeбитeлитe вce пo-мaлĸo ce дoвepявaт нa тpaдициoннитe фopми зa пpидвижвaнe нa cтoĸитe. Taĸa, oбиĸнoвeнaтa peĸлaмa нe пpeдпoлaгa oбpaтнa вpъзĸa, и ĸoмyниĸaциятa cтaвa eднocтpaннa. B cъщoтo вpeмe пoтpeбитeлитe ce нyждaят oт диaлoг c пpoизвoдитeлитe, тe ca пo-лoялни ĸъм пpoдyĸтa, ĸoйтo ca изпpoбвaли.
Cлeдвa дa ce yтoчни, чe yниĸaлeн oпит oт личнo oбщyвaнe c мapĸaтa, пoтpeбитeля мoжe дa пoлyчи caмo в cлyчaй, aĸo бpандa oбщyвa c пoтpeбитeлитe пocpeдcтвoм ВТL-ĸoмyниĸaция.

Какво включва BTL маркетинга?

Външна реклама – обикновено се наблюдава на обществени места и постоянно се показва, има по-голям обхват в зависимост от мястото. Те включват знамена, банери, билбордове и др.

И-мейл маркетинг – една от най-личните стратегии използвани от маркетолозите са точно имейл маркетинга. Представляват специално създадени послания за марката или предложения, изготвени за всички нужди клиента на марката. Следователно  тази BTL стратегия може да доведе до повече реализации, ако се планира правилно.

Спонсорство – това е партньорство с различни компании или събития, за да се направи по-голямо впечатление и обикновено се провеждат като част от стратегиите за изграждане на марката на ниво BTL.

Активност на марката – това е изкуството да се стимулира дейността на потребителя чрез взаимодействие и опит на марката. Основната дейност на тези кампании е да накарат потребителите да действат и да създадат дългосрочни връзки.

Мърчандайзер –  тук фирмата се фокусира върху продажбите с цел по-голяма възвращаемост на инвестициите. Наблюдава се в търговските обекти и цели контакт между потребителя и продукта и често допринася за импулсивна покупка.

 

Защо да изберем BTL МАРКЕТИНГ?

  • Целева насоченост
  • BTL маркетинга изключителна целенасоченост и съответно резултатите са по-добри по отношение на реализацията.
  • По-добра възвращаемост на инвестициите
  • Усилията на този вид маркетинг са насочени към конкретната целева група, имат по-добър обхват, могат лесно да бъдат изпълнявани, проследявани и контролирани.
  • Лесен контрол и управление
  • Възвращаемостта от тези дейности може лесно да бъде проследена и наблюдавана и могат да бъдат предприети стъпки за подобряване.
  • Фокусиране върху конкретни нужди

BTL рекламните стратегии са проектирани според нуждите на конкретна целева група и по този начин могат да бъдат оформени по различен начин за различните групи клиенти. Рекламните кампании биха били добър начин за внедряването на нов продукт сред потребителите и ние можем да направим това реално.